Mysdag på stan!

Idag har jag inte gjort så mycket, John och jag har strosat lite i vår lilla stad och lagt undan en jätte fin ring!:) Presentkort på guldsmedsaffären här, perfect!  Ännu en skoldag närmare sommarlov, gud så härligt!;)

GI- livsstilen i gång, äntligen. Pigg och glad, John är i full ggn m dagens middag: coleslaw m rostbiff, nam nam!(?) :P Om mindre än 2 veckor för vi börja äta lite mer kolhydrater också. Go girl!

Igår fick Jenny också körkortet, Grattis!:) fast nu vill jag bara ännu mer och jag blir bara mer och mer nervös, hur ska jag klara och starta bilen ens?
Kommer börja skaka, få hjärnsläpp och gråta, vilket då kommer leda till ---> kuggad! och sen om jag har tur så får jag en ny tid, TILL OKTOBER! Usch för dessa köer, kan de inte anställa mer folk till sommarn?
Men men, har ju bara uppkörningen kvar, om den går bra som kommer (kirunas)trafik bli mycket osäker, watch out!!
Linda
2006-05-31 @ 21:09:13
URL: http://linday.blogg.se

Tur att man bor i Luleå den dagen du får körkortet i handen *asg*

Richard
2006-06-03 @ 21:55:13
URL: http://leppen.blogg.se

Jag ska inte vara så taskig som Linda var, hoppas allt går bra med körkortet, då kan ju John dricka öl hela vägen från Kiruna till Luleå när ni kommer förbi och hälsar på.....




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0