Lunch..

Som sagt så har mina polare stuckit till Kuleå över dagen så tänkte sitta vid datorn under lunchen. Annars måste jag ju börja leta efter sällskap dit och maten är inte så god så det skulle löna sig. Dessutom har vi bara EnB kvar och efter det ska jag hämta bilen fr RMK, dessutom så är det ju fredag så man kanske kan hämta en safarimacka som lunch/middag, lite belöning måste man väl få efter veckan?

Har börjat spana efter nya Pikeur ridbyxor, mina är helt trasiga och välanvända! Problemet är att de är så jävla dyra. Minst 1400;- för ett par sånna som jag vill ha. huu! Kanske får fjäska lite mer för mami och papi? ;D Nå tittar får man iaf. Har hittat en bra hemsida som jag funderat över att beställa ifrån ett tag. Vi ser ju hur det går!

Dags för NkA pluggabnde, usch! Vill ej..
Ciao!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0