Fredag

Efterlängtade fredag! Ska dock jobba från 12.30-18.30 och detta drar ner hela fredagskänslan. Vad jag är less! :S Det som höjer upp det igen är ju att jag kommer få sova ut 2 morgnar, gå på marknaden med Jonne och inhandla nya sockar, titta film m Jennie och Nelson och kanske få den där jävla dammsugningen gjord här hemma. Jag vet, det är pinsamt men har fortfarande inte kommit så långt.. :/
Btw, är det någon som skulle vilja tjäna 500 riksdaler? Det är nämligen så att jag inte vill/orkar städa min bil just nu fast den är i desperat behov av dammtorkning och dammsugning! Jag är seriös, 500 spänn finns här ifall du är sugen;b

Nu finns det bara några enstaka vita snöfläckar kvar som påminner Kirunaborna om att vi bor just här. Långt ovanför ekvatorn och borta från allt som kallas tropiker och värme. Brrr.. Det kändes verkligen förjävligt, det är nästan ok att det kommer snö i slutet av september/början av oktober, det kan jag ta.. Men i Augusti?! Jag tror varenda jäkel som har blivit placerad i denna stad tittade 2 gånger när de fick se den snötäckta marken för första gången.. Fick höra om sjopiga blivande pappor, äldre personer och om folk som mig: som inte is byta till vinterdäcken ännu då det kommer smälta bort igen och som hellre slirar runt 1-2 dagar i Augusti;b På tal om smulan (min bil alltså) så skriker stackarn om service och det har hon gjort i 2 veckor nu.. Tycker nästan synd om henne när jag kör runt, men på måndag morgon då jäklars är det tid för den efterlängtade servicen. Hoff, att man kan bli så "känslomässigt fast" vid saker och ting, mina är: Smulan då och våra 4 Iors (Nalle Puhs Ior) i olika storlekar. Man känner sig som 5 år när man på kvällen innan man hoppar i säng sätter dom upp och "gosar till dom" i soffan;b Men de är ju mina babysar! Vad ska man göra? Jag plockar ju i alla fall inte upp skräp från backen för att jag tycker synd om den! Tro mig, det finns folk som gör sånt;b Höhö..
Jennie
2007-08-31 @ 13:26:08

Kom hit med bilen så städar jag den åt dej =) Vi kan ta det ikväll. Den kommer att skina som en hundballa i månskenet *s*

Tobias
2007-08-31 @ 15:52:37
URL: http://martinzon.webblogg.se

Jag städar gärna :p båte utvändigt och invädnigt! :P du vet vart du har mig ;) och du vet vad jag behöver! :p

Jenny C
2007-08-31 @ 21:38:37

Komsi komsi med bilen Hanna så ska jag städa. :P haha

Tobias
2007-09-01 @ 00:20:26

Jo, jag är helt seriös! :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0