Gott nytt år folks!

image526
image528
Nyss  när  jag  letade  bilder på  raketer  av olika slag
kom jag på hur mycket jag tycker om att titta på såna.
Enda  sen  jag  varit  liten  tror  jag..      Fascinerande!

Sitter  här med en sista runda  BUS innan nyårsfesten
kände att jag var tvungen att sätta 2-3 rundor så min
svarta  klänning  inte  gör  mig  alldeles  för  blek ;b
Det hjälpte! Som tur  hade  jag  sparat  dessa  krämerimage525
från  studentkaoset  i  våras..

Jonne  ligger  fortfarade  och drar sig i sängen, jag
ska alldeles strax käka  frulle  innan  jag  drar med
honom för att köpa cigarrer. Vi tänkte att det  kunde
vara schysst att ta med sig så det  räcker  åt  några
i alla fall. :) Bara för att påpeka  så  röker vi absolut
inte cigarr annars! Bara nu till nyår! :D

Känner fortfarande ingen sug tills ikväll, men  jag
hoppas att det  kommer  komma  liite i  alla fall? :S
Något jag känner är i alla fall en grym träningsvärk från Idas "fyspass" (fyspass?! Ha! Mer som ett litet boot camp i svensk version.. Hähä) Jag tror att vi skulle köra en runda till innan de far? Jag är då på, jag behöver det verkligen!

Hoppas ni får en kanon nyårsafton oavsett hur ni ska fira den!
Puss på er ♥ Hanna
Anonym
2007-12-31 @ 18:31:21

Gott Nytt År 2008 till Er med:)!!

Väntar på mommo och muffa sen blir det smörgåstårta och skålande!
Ha em riktigt trevlig avslutning på 2007 och en underbar början på 2008!!

Kram syster yster och hela familjen




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0