Revytime

Underbara underbara ^^


Thessan ;D Kattis^^ Honkis

Honk konk
Emmas cykel är lika antik som min Bettan.
Årskull: borde inte kunna rulla nå mer;b Hähä.

En trevlig avslutning på näst sista kvällen av 2007 men Kattis och Emma a.k.a. Hemvändarna (Annars så är de svikare och emigranter mm. då de har "lämnat oss" här i hålan;b) och Thessan. (på bilderna)

Ida, Sork, Emma L, Gabbe och Emil var också och checkade in nyårsrevyn

Imorgon är det dags för nyårsafton igen och jag är tyvärr knappt sugen något mer... Riktigt trisst men känns som att om man skiter i det nu när man redan har planer kommer man ångra sig.
Men som Emma (Honkis) sa: "Vi gör det kul, det är ju vi" Stämmer nog riktigt bra det dära. Dessutom vill man inte missa tid som kan spenderas med ens vänner som man tyvärr inte ser så mcyket av något mer nu när alla har jobb, planer och liv som ska passa ihop. :(

Life is a bitch sometimes.
Emma
2007-12-31 @ 12:43:20
URL: http://notfrombrighton.blogg.se

Saknar min växlade cykel, om jag säger så :P Men men... Som sagt var, vi gör det kul raring! ^^




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0