The first and last part (I think)

Best of 2007


Överallt vars man är och spanar just nu så gör alla en "Best of 2007 serie" av inlägg vars allt som hänt under året som har varit bra ska tas med. Jag får ångest över att bara tänka på sånt, tänk allt man missar, tänk alla som kan bli ledsna över att man inte tar med vissa saker och tänk hur många gånger man skulle tänka på saker som borde varit med. Damn.

Min best of historia innehåller alltså inte så mycket då jag aldrig kommer lyckas få ihop 2007 till några inlägg. Vill ni läsa om mitt år som varit får ni väl helt enkelt börja scrolla igenom alla inlägg. ^^ Kul va?

Några saker som jag är tacksam över att jag fått uppleva under detta år är:

8 juni  när John och jag förlovade oss. Kan fortfarande se han där nere på knä men ringen i handen.. ^^ Något som aldrig mer kommer hända tror jag så jag får helt enkelt hålla hårt i det minnet. ^^

♥ Alla trevliga stunder med familj och vänner. Tack så himla mycket för att alla ni finns, det är sjukt att man inte säger sånt här oftare. Det finns så många människor jag aldrig skulle klara mig utan! I'm not that person who could and I know it.

♥ 8 juni igen fast denna gång studentfirandet. Shit vilken känsla! Så grymt..

Jennys, Sandras och min Bulgarien resa. Vilket jäkla ös alltså. Så många kanon minnen.

Mina och Thessans underbara och nödvändiga fredagsfikan som vi njutit av under året. Lunch, skvaller och supergoda muffins. Kan det bli bättre efter en lång vecka i skolan med allt skit vi hade det sista året? Mmm.. Något jag verkligen saknar!

♥ Alla nya människor jag lärt känna under året, det är faktiskt riktigt många ny när jag började fundera. Folk som har blivit bra vänner, bekanta och folk som man har haft kul med perioder men efter det har man tappat kontakten. Alltid trevligt med nya ansikten ;D

Kiruna festivalen, här gäller det verkligen "det är vad man gör det till" och i år lyckades vi. Aint that right Sandra?;)

Nu kom ångesten i alla fall.. Så här slutar jag, men fortfarande detta är bara en ynka del av hela året.

Have fun folks.
Sandra
2008-01-01 @ 16:12:19

Hanna , vi lyckas med allt ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0