Miljö- och samhällsplanering B

Visst låter rubriken intressant? Riktigt sådär så att man vill veta mer.. Eller inte...
Dagens genomggn: MKB, Miljökonsekvens beskrivning. = Blää.
Vi ska visst göra egna sådana i grupp. Jag, Lisa och Emma ska ta en nyplacering av KRK (Kiruna ridklubb). Blir nog svårt men kanske skoj? Stallet måste ju flyttas och vi 3 spenderar mycket tid där ändå.

Måste få spy lite galla..
Nu är jag less, vem tror du att du är? Tror du verkligen ngn egentligen bryr sig om det du tycker är största problemet för dagen? Näe.. Nu är det du som har fel och du har fan grävt din egen grop. Visst nog kan jag slänga ner en spade åt dig om det hjälper men skulle du ha gjort det för mig? Nja..
Herre gud, ta en titt runtom dig istället. Man gör inte så som du har gjort, spelar ingen roll hur du än förklarar det, det är fel.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0