PMS- utbrott? Nej tack!

Min nya "räddare" har idag (förhoppningsvis) blivit Efamol även kallad Nattljusolja, ska visst kunna dämpa ner PMS problem ordentligt.. Eller Ja, pms och pms, men i alla fall lugna humöret. Kan behövas!
E använder det nu och det har funkat superbra för henne så hoppas på ett mirakel i mitt fall också. Tycker så himla synd om John under mina pms- perioder, och då menar jag inte några hemska dagar utan veckor. Usch. Någon annan m dessa problem?
Pillrena på ca. 200;-/burken och en burk räcker 20 dagar. Jadu, vad tror ni?

Hade SvB redovisning idag, vi har "forskat" om olika författare. Emma var Victor Hugo och jag var August Strindberg. Vi flippade totalt under redovisningen... Emma kom från Se och Hör och var precis som en sån där tokig journalist, medan jag lekte VR Ebba och Ja, betedde mig som henne. Lyckat? Nja, men Eva (vår lärare) tyckte i alla fall om det. :)

Imorgon 0800 ska jag göra en till del av finska tentan: Översätta Finska→ Svenska, eller tvärtom.. Vet ej vad det var imorgon. Sen bara översätta åt motsatta hållet och skriva en recension på en finsk film.
Skönt, "snart" klar! :)

Näe nu ska jag dra mitt pms- arsle till sängen och läsa Gynnings bok.
Hade bra folket!

PMS



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0