Tisdag

Har fortfarande inte haft tid till att fixa håret. :S Sov längre imorse istället, och det behövdes! Inte hänt så mycket idag, jobbat som vanligt och avslutat med middag hos mormor och morfar. (Vilka förövrigt fortfarande bara är till "låns" av John;b) Trevligt och ruskigt god mat! Hon hade lagat sej i ugnen. Mmm. ;D

Imorgon blir det att fara till stallet på en gång efter jobbet och ha Carrera. Lotta och jag tänkte dessutom hinna julpynta till henne på kvällen då jag kommer ha fullt upp ihelgen.. Ska ju även rida Carrera både fredag och söndag och hur jag ska finna tid till det har jag verkligen ingen aning om. Får fixa detta..

Va händer hos er då? ^^
Jennie
2007-11-28 @ 07:27:46
URL: http://www.2vuxna2barn.se

Tja inte händer det väl så särskilt mycket här. Man vimsar fram och tillbaka med ungarna och städar o grejar här hemma. Måste fixa Izas julkalender ikväll o så, December börjar ju till helgen. Snacka om att varqa i sista minuten....som alltid *s*

Hanna
2007-11-29 @ 07:43:18
URL: http://iihanna.webblogg.se

Jennie: I know the feeling. Har som tappat allt för tillfället. Fast du kom ju på att julkalendern börjar ihelg några dagar i örväg iaf;b Höhö.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0