Torsdag ^^

Ikväll kommer hundarna till oss. :) Mysigt! Sen stannar dem till söndag, kväll tror jag t.o.m., det beror på när Birgit och Tommy kommer hem från Sthlm horseshow. Får helt enkelt kolla upp det där innan söndag.

Vaknade 08.58 igår, vilken panik! Kiosken ska vara öppen 09.30 och jag brukar se till att vara där senast 09.00 så jag slipper stressa med öppningen. Vet ni när jag lyckades vara där? 09.15 och då hade jag duschat också! Tycker det vara ganska bra gjort. :) Idag har jag lyckats vakna något tidigare och är grymt sugen på att testa min nya "locktång" men vet ej om jag har tid. Vi får se. Har i alla fall gjort en ny fransk manikyr på tassarna igår kväll. En sån liten grej kan faktiskt höja ens jäklar-vad-jag-känner-mig-fräsch-idag-känsla mycket;b

Jobbar bara till lite före 16 idag hoppa sjag. Hade velat komma hem och städa upp lägenheten innan hundarna kommer så man slipper ha en massa gamla dammråttor flygandes här + allt det de hårar av sig. Huu.. :S Får ta och borsta dem varje kväll innan det är sovdags;b

Dags att börja dona på här nu. God morgon på er.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0