Bakning

Har äntligen bakat klart + städat upp i köket. Planerade att sno ihop en Ebbatårta också men råkade glömma själva tårtbottnet i ugnen ca. 1 minut förlänge och vips så var den kolsvart. Nå, har i alla fall lite fika att bjuda på nu. ^^ Som skrivet tidigare så ska jag jobba 16-20 imorgon så jag kan unna mig ännu en lite längre sovmorgon. Härligt! Idag fick jag även veta att jag endast behöver öppna på måndag så fick en helt ledig dag! Perfekt då jag verkligen behöver dra den där turen på stan som jag planerade igår..

John lovade att dammsuga efter min bakning men nu har han somnat i soffan istället. Kul. Eller inte.. Dock så planerar jag verkligen inte att vara tyst när jag härjar runt med dammsugaren om ungefär 2 min. Hähä, hämnden är ljuv brukar man väl säga?;b

image456   image457

Bilden på de chokladdoppade toscabitarna gör verkligen inte dem rättvisa! Visserligen så höll ingen varken samma storleksskala eller utseende men riktigt goda i alla fall! Bättre gick det med kladdkaksmuffinsarna, har dock inte hunnit smaka dem än! Magen mår inte bra av allt provsmakande så de får nog bli imorgon istället när syster med familj kommer och hälsar på! :)
Anonym
2007-10-28 @ 15:34:29

Hejssan och Tack för det SUPER GODA FIKAT!!!
Kan lova er alla att det är helt klart värt ett besök;)
Tack också för wii spelandet, mycket roligt och kämpigt värre:O
Kom snart och hälsa på oss också!!

Kram Syster yster och barnen

Theresa
2007-10-29 @ 14:14:28
URL: http://flyawaywithme.blogg.se

Oj, massa fika! Mumma!
Det känns nästan som om jag måste "råka" komma förbi er och provsitta soffan och äta upp toscakakorna:P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0