Ny skoter

Ska alldeles strax till jobbet, Birgit ska vara med mig idag då ATG kommer igång, äntligen! Dock så är det ännu en maskin att lära sig.. ;b Funderade på om man skulle våga cykla iväg med Bettan (min väldigt gamla "kärringhonda") mot kiosken, risken är dock väldigt stor att det är blankis överallt och det kommer nog sluta med att jag måste leda henne hela vägen!:S Hrm.. Grejen är den att jag måste få med mig min enorma Ikeasäck med stallgrejerna då John har bilen med till jobbet och jag ska till stallet direkt efter att slutar..

Vi var förästen förbi på Yamahahuset igår, vi tänkte byta in vår F7:a mot något annat.. Beslutet togs snabbt och nu snart kommer ett nytt monster hem till oss. ^^

Den alldeles sprojlans nya Yamahan FX Nytro MTX ER kommer nog bli min nya bästis i vinter. ;) 

image458

Jag längtar mer än någonsin tills snön landar på backen ordentligt så jag kan fara ut och busa lite igen! :D
Ida
2007-10-31 @ 10:02:43

Lever Bettan?!

Hanna
2007-10-31 @ 22:07:38
URL: http://iihanna.webblogg.se

Ida: Yes she does :D Rullar lika bra som, vanligt;b Hähä. Bettan is the shit

johanna
2007-11-01 @ 07:30:19
URL: http://bicini.webblogg.se

Haha visst är det lite lustigt? "Är du helt stoppad med fluff??" :D

Hanna
2007-11-01 @ 18:53:31
URL: http://iihanna.webblogg.se

Johanna: Glömde helt bort att använda det där idag fast jag planerade det;b Fan också.. Haha. Måste testa på någon kund man känner imorgon.^^




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0