Nintendo Wii och långväga(?) besök

image426Håller på att  få  ihop  min  packning,  går dock inte
så värst bra  då  det  mesta  behöver  jag  använda
imorgon på morgonen.  Nå,  hoppas  jag  får  med
det jag  behöver i  alla  fall! Jonne och jag har även
hunnit   roa  oss  med  Wii   under  eftermiddagen,
Wii  Sports   och   Sonic   är   det    jag   hanterar;b
Zelda är inte riktigt min grej kan jag  ju  tala  om :S
Snart   kommer  även   Ida  förbi  på besök, var  ettimage427
tag sen då hon har flyttat till Umeå  för  att   plugga
så ska bli riktigt trevligt. Blir nog lite Wii då också.
Brevid ser  ni 2 väldigt vackra  bilder  på  Ida, höhö.
Bild  1  är  från  Emmas  och  Sannas 19 års fest vi
hade  nyligen  och  bild  2  från vår  pokerkväll förra
hösten(?).  Och  ja,  en  bild  säger  mer   än  1000
ord och vad den första bilden säger ska vi nog inte
ta upp  här;b Mohahaa.  Nå, ska koka lite kaffe och
sen försöka organisera allt här. Vet  ej hur  det  blir
med   bloggande  i  Stockholm  men  är  i  alla  fall
tillbaka onsdag kväll. Have fun! ;D


 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0