Skit kväll

Ännu en flopp kväll igår, eller inte hela kvällen men saker gjorde så att vi aldrig kom upp till topphumöret. Först var vi ju på "Olles" (O´Learys) och hade det grymt trevligt med god mat, trevligt sällskap och alkohol. Efter det for vi till "förfesten", fortsatte drickandet men problemet var att det aldrig blev något röj där: bara en massa Singstar och det betyder ju att alla bara sitter där istället för att dansa, prata och festa loss. Så jag och Jonne bestömde oss för att dra vidare till ett annat ställe, där var det iofs trevlig stämning men klockan var redan 23.15(?) när vi kom dit och humöret var inställt på allt annat förutom fest så det blev inget av vår festkväll. Vi sket i krogen och gick hem för att sussa istället. Trisst! Jag som var grymt sugen på fest men om det bli sådär segt och tråkigt i början av kvällen och fortsätter så försvinner ju humöret. Vi kanske skulle ha dragit till festen vi for på sen först istället? Kanske hade blivit bättre? Känns i alla fall inte som att det kommer vara värt att gå ut fler gånger innan vi drar ihop en fest här och bjuder folk som vi alltid lyckas ha trevligt med. Det längtar jag efter! ;D

Nå idag händer inte så mycket alls; ska förbi i Karhuniemi och skriva besätllning på godis och dyl. till kiosken, packa inför Stockholms resan och bara ta det lugnt. :) Skönt att veta att jag inte behöver städa imorgon som alltid annars! Jippii.. Har vaknat ganska tidigt idag (skönt!) så har redan hunnit vika en massa tvätt, städa undan efter igår och diska. Söndagar är alltid så härliga, man gör en massa saker här hemma men det är ingen stress. Allt bara flyter på och man hinner vila ut sig ordentligt. ^^ Mys! Nu måste jag börja titta på vad jag ska ha med mig imorgon, ska verkligen ha minimal packning och bara det nödvändigaste tänkte jag. Dock är inte det det lättaste! :S Huu, vi ser ju hur det går.

Ha en bra söndag och se till att vila ut er!♥
Theresa
2007-09-30 @ 16:22:41
URL: http://flyawaywithme.blogg.se

Jag vill ha 90-tals fest:P

Hanna
2007-09-30 @ 17:21:20

Vi kanske skulle skapa ett tema också ja, hade nog varit kul?;D Vi måste ta en fika och plnera, och fikat är obligatorisk för när planerar man bättre än när man har en stor Safarimuffins framför sig?;) Höhö..




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0