Detta är, typ, jag.

Kort om mig:
Namn:
Hanna Susanna Virkkunen
Ålder: 19 (än så länge!)
Bor: Kiruna i lägenhet med min sambo John
Familj: John, mamma, pappa och min storasyster
Tycker om: Djur, vara ute, rida, umgås med vänner och bekanta & hänga runt på internet.
Tycker inte om: Vara sjuk, tråkigt väder & falska sam oärliga människor (!)
Jobb: Heltidsanställd på Jonnes Spelbutik. (Min sambo äger stället så har hand om allt utom bokföring.)

Favorit:
Tv-program: DHW, Ugly Betty och Grey´s. (just nu iallafall)
Bok: Det mesta av Kajsa Ingemansson, Jane Moore, Sophie Kinsella m.fl.
Bloggar: Läser sjukt många olika bloggar och har väl ingen favorit så. Dessutom varierar det beroende på vad bloggarna skriver om just då. :)
Mat: I like Ceasar-sallad!

Framtid:
Plugg: Vill läsa ganska mycket. Olika språk samt kostlära & sådant.
Jobb: Oh, ett jobb som arbetsuppgifterna varierar på och som håller ett högt tempo. Blir grymt rastlös och ledsnar fort om det är samma sak dag ut och dag in!
Familj: Ja, vi får våran Albin (Bichon Havanais valp) om lite mer än 3 veckor och vill själv klart ha några barn också om X antal år. ;)
Drömmar: Bilda en stadig familj, stadig inkomst och ett fint hus. + Hälsan i behåll!
Resa: Hade velat hinna resa en del innan man kolapsar helt. Se andra kulturer och lära sig mer om världen..

Allt innan idag:

Levt ett ganska normalt liv: villa, mamma & pappa och stuga i Finland vart vi spenderat mesta lediga tiden när jag var mindre. gick ut grundskolan innan jag fortsatte till Miljö- och samhällsplanerings programmet på gymnasiet här i Kiruna. (MSP) Efter detta och under skoltiden har jag jobbat som diskare, städare och nu är jag här.
Hunnit vara till England, Spanien, Turkiet och Bulgarien (+ Norge, Finland och Danmark då..) Inte såå mycket alltså. :( 19 mars 2002 (?) krossade jag 2 ryggkotor och plattade till en helt i en olycka med skolan då vi åkte på madrasser ner för en pretty brant backe. Ajaj.  Förlovad med min älskling sedan 1 år tillbaka och bott ihop med honom i 2½ år i vår lilla lya.

Vad ska man mer berätta? Det får nog duga så långt.

XOXO Hanna
Theresa
2008-04-29 @ 21:47:13
URL: http://flyawaywithme.blogg.se

Vilket mysigt liv du har ändå :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0