Någon gång måste vara den första.

Nu har jag anmält Albin (och mig) till vår första utställning, inofficiell i Gällivare nästa månad. Nu måste vi nog börja träna lite mer på det där med utställningskopplet..? Som tur är har vi träning med gruppen ikväll igen. :D

Ätit lite frukost och duschat hitills. Albin ligger och sover fortfarande, ändå kom vi i säng vid 22.30 igår? Däremot så var vi och hälsade på Ior (hans Havanais polare) så det var nog det som gjorde så att Albin fick soppatorsk efter kvällsmaten?

Idag ska jag vara förbi mamma och städa tvätt/dusch/bastu-utrymmet, städa igenom vår egna lägenheten, handla något gott kött till middagen (vad ska man hitta på?) samt vara på utställningsträningen ikväll. Måste bara lyckas organisera upp dagen också. Haha.
Theresa
2008-08-27 @ 13:34:34
URL: http://flyawaywithme.blogg.se/

Det där med att organisera hem, det är nog helt min grej:P Haha! Får se hur det går det här.

Jag åker idag iaf, ni får ha det så bra i Kiruna allihopa!

Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0