Toothless

Jag och Bettan (läs: min kärringhonda) kom nyss hem från en tripp i stan med mamma, min kusin och hennes kille. Mysigt. Blev lunchbuffé på Scandic också, jag körde på det "säkra kortet" (stekt snitzel, stekta pottisar och beasås) men gott var det! Mmm. Nu klarar jag mig fast hela dagen! Ska ta och dammsuga och samla ihop lite grejer här innan jag om 1 h. ska till stallet. Jäklar vad skönt det ska bli efter IKEA, när allt börjar hitta sin plats och man slipper dessa jäkla påsar och IKEA-säckar som man stuvar in allt som väntar på sin plats i. Hur ska man egentligen lyckas hitta något?!

Albin har verkligen börjat droppa tänder nu, det börjar se ut som en mun av en typisk skolunge. Ni vet, låg/mellan-stadiet och de tandlösa munnarna;b Haha. Dock så kommer de nya tänderna upp snabbt igen!

Skönt att man har växt förbi detta stadie..
Emma
2008-08-29 @ 09:22:35
URL: http://notfrombrighton.blogg.se/

Du... Jag tappade sista tanden på gymnasiet :P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0