Nyårsafton 2008


Ja ni, snart är 2009 här och ännu ett år har gott. Oftast brukar det kännas som att året gått fort förbi men 2008 har varit en mycket lång år för mig faktiskt. Ska iallafall bli roligt att få se vad 2009 kommer med. För det vet man ju aldrig!

Till 12-tiden kommer Nina, Danne, Amanda & Cia hit. Jag och syrran + hundarna ska ut och promenera/busa + köra ett lydnadspass. Ifall inte hundarna blåser bort för det stormar här igen!! Dock så måste ju hundarna ut iallafall och idag är det nog ingen idé att vänta till eftermiddagen ifall blåsten avtar då raketerna komme senare.. Efter hundarnas aktivering tänkte vi äta korv med bröd här innan alla ska börja dona på inför kvällen. Jag ska duscha och fixa mig, hitta kläder och duscha av Albin som är mer grå än brun just nu! (Av allt slask..) Senare vid 18-tiden så kommer L och hämtar oss hem till dem var vi ska spendera resten av kvällen. De har också hundar och dem har inte brytt sig alls om raketer hittills så jag tror Albin också kommer få en toppenkväll. För det komemr nog vi få. ^^

GOTT NYTT ÅR ALLIHOPA! ♥
Emma
2009-01-01 @ 17:16:35
URL: http://notfrombrighton.blogg.se/

Gott nytt år raring ^^




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0