Do blondes have more fun?

image592Nå här har ni min nya frisyr, borta är hela 1-1½ dm.
igen och jäkla mycket blondare än innan.

Tycker om den men har inte riktigt lärt mig behärska
alltihopa  ännu..  Men  ge  mig  några  föningar  och
mornar till så ska det nog gå på räls. ^^

Nå, va tycks? Känns iallafall som att det var dags
att göra några ändringar! :D

Fotnot: (Andra bilden) Man kan väl inte se normal
ut på alla foton? ;b Hähä..

    
Theresa
2008-02-27 @ 14:29:51
URL: http://flyawaywithme.blogg.se

Wow! Kort hår!
Det är så jäkla koolt med kortare hår så det finns inte!

Anonym
2008-02-28 @ 20:00:00

Oh vad snyggt! Påminner om min frisyr :) Kul att vi liknar varan på nån punkt...fast jag är ju mörk.

Kom och hälsa på nån dag!
Kram syster yster med fam.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0