Fredag :D

På corepasset igår insåg jag att jag måste ta och raka benen.. Imorse tog jag tag i det och nu sitter jag här och fryser om dem! Usch. Är det någon som överhuvudtaget känner igen sig? Visst att vi brukar skoja om att vi sparar "långkalsonger" hela vintern så vi slipper frysa (helt enkelt inte rakar benen så ofta) men det är ju sant. Benen är verkligen iskalla nu, usch, måste nog ta tightsen under idag..

Sjukt med sant.

Annars då? Händer inte så mycket: jobbar, tränar och allt rullar på. Men nu är det fredag! :D Jippii! Så skönt med fredagar, dagen på jobbet går oftast sjukt fort då det kommer värsta rusningarna med jämna mellanrum, godisleveransen brukar komma och sen vet man ju att helgen börjar. ^^

Vad ska ni göra ihelg?

Vi tänkte ta en tur med skotern imorgon om det är bra väder, annars blir det nog en riktigt mysdag tror jag? ;) Helene är borttrest så jag har även Carrera ihelg men på lördag sköter vår duktiga skötare Linn henne så behöver nog kanske bara åka ner på morgonen eller kvällen och fixa lite så hon inte behöver vara hela dagen nere.. På söndag har jag C, tänkte ta och rida inne men får se hur det blir. Hennes ena ben har nämligen tjorvat denna vecka. :S

Have fun folks. XOXO Hanna

Emma
2008-02-29 @ 17:59:21
URL: http://notfrombrighton.blogg.se

Känner så igen mig... Man upptäcker att det bokstavligt talat är päls då man springer i shortsen på passen. Så rakar man, och kallt blir det! :P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0