Onsdag morgon..

Bara för att jag tog tid och skrev att jag inte kommer hinna blogga igår så har jag själv klart 15 min över nu. Nice, råkade planera min morgon lite fel och vaknade minst 20 min. innan jag hade behövt.

Jobbar bara till 15 idag då jag jobbade längre igår, stallet efter det och hemåt först vid 22-tiden. Huu. Låång dag på onsdagarna. Känner redan hur trött jag kommer vara imorgon vid denna tid och ångrar bittert att jag inte sov längre...

Skulle Top Model 9 börja ikväll eller nästa vecka?
Ingen aning, bäst att sätta på timern så den spelar in ifall att. Det är så skönt att hoppa i duschen när man kommer hem efter ridkursen och sedan lägga sig i soffan och varva ner med 21.00-22.00 inspelningen (oftast från TV3 eller Kanal 5..)

XOX Hanna
Theresa
2008-01-23 @ 12:25:07
URL: http://flyawaywithme.blogg.se

Jobb hela helgen såg jag att du skrev. Se det positivt, du har iaf ett jobb :)
Men känner du för att komma förbi så är vi hos min far, har inga bestämda tider än men du kan ju höra av dig om du kikar förbi :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0