Ljuva ting, som verkligen är ljuva! <3

Engla har nu flera gånger skrivit om webshopen Ljuva ting som visst skulle ha allt möjligt fint så jag tog och kikade in där. Hon hade då verkligen rätt! La in en liten order med bl.a. detta ställ till vindunken. Superfin tycker jag! 99;- gick denna på. Nu jäklar tjejer, jag tar nog och planerar in en ost/vin kväll hemma hos oss nu när jag kommer hem och då är det bara att ni infinner er där. ;)

Några som är på? Kanske mitt i veckan som kommer? (Skickar nog ut massutskick i smsform och checkar? Brukar ju fungera! ^^

Jag tycker att de hade mycket fina grejer, bl.a. många SIA ljus som jag bara älskar! ♥
Engla tipsade dessutom om "hennes" rabattkod som ger alla hennes läsare 15% bort från priset. Bra bra! (Finns i inlägget "Ljuvaste ljuvt")

Theresa
2008-08-01 @ 13:01:23
URL: http://flyawaywithme.blogg.se/

Jag har väl egentligen redan sagt att jag tycker det är en lysande ide. Vilken dag tar vi? :D

Hanna
2008-08-01 @ 15:28:48
URL: http://iihanna.webblogg.se/

Än så länge gäller tisdag då Theres är ledig då och ingen annan har "begränsat" dagvalet. Ska messa ut ikväll mer om det. :D



Håll utkik i mobilerna! ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0