Tisdag

image610Vinkat iväg John, duschat och nu sitter jag här klarvaken.
Jag  brukar  klara  av  att  duscha på  morgonen och sen gå
och lägga mig igen  men nu  var  jag  vaken för länge innan
duschen för att det skulle fungera.

Har kokat en vattenkokare med te, tagit fram kött till middag
och funderar seriöst på att ta en morgonpromenad. Dock är
det fortfarande så jäkla kallt så blir nog kvar inomhus.

Middagsplaner:
Tisdag - fyllda lövbiffar med potatisgratäng.
Onsdag - lax, potatisgratäng (blev kvar) och vitsås.
Torsdag - Ugnspannkaka skulle nog vara gott? Mums :D
Emma
2008-03-25 @ 10:47:40
URL: http://notfrombrighton.blogg.se

Just call me and I'll be there. Ifall du är ensam ^^

Anonym
2008-03-25 @ 20:19:39

Hej!
Hemkommen från 12 h skift och passar på att uppdatera mig på nätet innan kvällen:)

Vi finns här om du vill ha sällskap nån kväll.

Kram syster yster




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0