Nokia eller Sony Ericsson?

Spanar efter en ny mobiltelefon just nu, svårt
att  välja!  Visst finns  det många  häftiga med
allt  det  senaste  men  håller  de  i  längden?
Känns som att en Nokia 3310 skulle sitta fint
de  höll ju för allt som en stackars mobil kan
råka ut för! Hihi :)

(Jag fick då ingen 3310 utan fick hålla tillgodo
med  min  3210  när  jag  var  mindre;b)

Snälla, någon som har ett bra tips till mig? Behöver köpa en mobil snart!

Funderar på:
Sony E: C905 (foto, 8.1 megapixel) eller W902 (musik, musik, musik!)
Nokia: N96 (så snygg!) eller NOK6220Blacks (skaplig till bra pris?)
Theresa
2008-10-31 @ 09:32:41
URL: http://flyawaywithme.blogg.se/

Jag skulle nog ta en Sony Ericsson, vilken av dem vet jag dock inte. Har haft deras telefoner i många år och tycker verkligen om dem.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0