Inomhusträning

Jag använder Firefox istället för Explorer som webbläsare, även när jag bloggar (oftast iallafall) och detta gör så att bloggen ser bäst ut i Firefox. (Detta upptäckte jag nyss när jag checkade det senaste inlägget, som såg konstigt ut i Explorer)

Så ni vet! För att ni ska se bloggen som jag bör ni använda Firefox alltså.


Ok, avslutade nyss ett träningspass inomhus med Albin. Checkade igenom "alla" kommandon/trick som vi lärt honom, och det gick jättebra! Allt från sitt, tass, andra tassen till liggsittligg kombinationen (som vi börjat bekanta oss med). Dessutom tränar vi nu mer och mer på att "vänta på att få godisen", ha den på tassen eller nosen mm. Så kul att jag lyckas visa han vad jag vill så att han förstår! :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0