Måndag, och en ny vecka!

God dag.
Elin och Tessa begav sig just hemmåt härifrån och jag tänkte snart ta itu med middagen, blir renstek med färsk potatis till. Mmm.. Hoppas John tycker om det bara! Efter en snabbmiddag ska vi fara och fixa bort ett ärende och senare (vid 17.30tiden) ska jag dra mot stallet för min ridkurs. Får se hur det går med tanke på att det var smärtsamt att rida ut Carrera idag.. (Med tanke på träningsvärken i lårens baksidor;b)

Imorgon planerade jag och Elin en "bakdag"
(inte egentligen en BAKDAG då jag ska iväg
och ha en lektion på eftermiddagen) då vi
ska göra både banankaka (i långpanna) &
massor av kladdmuffins. Både min och
Elins frys behöver fyllas på så det behövs!
Dessutom är det mycket roligare att baka
när man är två! + Att Elin har en superbra
manick som blandar smetarna åt en. Höhö.

Veckan ser ganska "vanlig" ut annars, en lektion på fredag (också! :D), valpkurs, Carrera osv. Förra veckan tänkte jag vara förbi min syster och hennes familj men det hanns inte med tyvär. :( Så det ska ske denna vecka + att Jennie & Nelson tänkte komma förbi någon kväll! :) Sen är det tv-kväll på tisdag ju! Både Ugly Betty & DHW börjar, plus att det är Grey´s på onsdag kväll. Smått patetiskt att tv:n är en sån "viktig" del av en liv, men vissa program får inte missas;b (I know, I am a nerd)
Jennie
2008-09-29 @ 16:06:30

Jag missar inte heller de serierna =)

Emma
2008-09-29 @ 20:02:22
URL: http://notfrombrighton.blogg.se/

Börjar Grey's igen?! Men gud vad kul :D

Hanna
2008-09-29 @ 21:32:28
URL: http://iihanna.webblogg.se/

Kul med likasinnade! Visst är det hemskt att vara så fast men det är så skönt att få sitt där i soffan och mysa lite :)



Jodå Emma, på onsdag kl.21!! Jippii ^^

Syster yster
2008-09-30 @ 21:01:21

Jo det är länge sedan vi sågs!!

Fast vi träffade Albbin hos mamma igår och Cia blev överlycklig o Albin med :)Men vi måste träffas så vi får umgås och hundarna busa!



Jobbar till 18.00 t.o.m torsdag ännu men fredag och helgen är jag ledig :) Skönt!!! Sovmorgon och vara med Familjen o mysa, hinna med Cia under dagarna med och hemmet som åter haft semester från mig:)



Hoppas vi ses snart!

Kram syster yster




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0