Snart åker vi igen


L'Oreal Pure Zone Deep Purifying Gel Wash

Denna ansiktsrengöring var jag och inhandla idag från Coop. Har använt den tidigare och varit mycket nöjd. Under en period tillbaka har jag inte sminkat mig nästan alls till vardags men nu när man börjar skolan igen lär det iallafall bli concealer, ögonbrynspenna och foundationpuder.. Pga. att dessa produkter inte lämnar några "synliga spår" (så som t.ex. ögonskugga) så blir det lätt att man sover med sminket på och det har gjort så att min hud känns smutsig av bara 1-2 veckor sminkanvändande. (Fast jag tvättat ansiktet mestadelen av gångern!) Så nu ska jag få in en till punkt i de dagliga rutinerna, tvätta igenom ansiktet noga samt smörja in det efteråt.


Har duschat och fixat mig klart inför resan, ville tvätta och fixa håret ordentlig idag så jag slipper göra det imorgon och förhoppningsvis på tisdag. (utom påfyllning av spray och Dust It + borstning då;b) Ska alldeles strax packa det lilla som har packats upp från väskan från förra gången och sedan äta middag med älsklingen. Denna gång bor vi på ett riktigt hotell då lägenheten som vi annars kommer ha var upptagen då det blev så kort varsel. Vet inte hur de har med internet och hur pigg jag kommer vara med bokstavligtalat hela dagar av föreläsningar och introduktioner. Men ifall jag hinner/orkar/kan så uppdetarar jag från Luleå. nu måste jag fixa, vid 17.30 ska jag hämta upp tjejerna.

Ha det bra och önska mig, eller oss, lycka till!

 

Jennie
2009-08-30 @ 19:58:41

Lycka till =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0