Grisen kommer!

Ikväll har jag varit på genrepet till Nyårsrevyn 2010 med tjejerna. Roligt som vanligt och en bra show! Rekomenderar er att se den om ni får möjlighet. Jag skulle lugnt kunna gå en gång till men som fattig student fångade vi möjligheten ikväll då genrepets pris är halva ordinarie. En gäng studenter på rad + Therese som faktiskt får en lön;b Det är tur att genrepet finns..

Nu ska jag nog upp och kika vad grannen gör, imorgon ska jag ej upp med tuppen för att plugga, däremot får vi se om jag hinner med det ändå;b Men väckarklocka vid 7 struntar jag i.

God natt!

Linda
2009-12-31 @ 12:56:51
URL: http://banton.blog.se

Gott Nytt År, vännen!!



Låt böckerna ligga idag, tycker jag.

Slappna av och ha det gott!

Jag tänker köra igång på allvar imorgon.

Jag har bara gjort det halvhjärtat än, tycker jag.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0