Kör på..

Jag är så glad över att jag köpte min termosmugg i Luleå under vår senaste studietrip dit, den arbetar i långa skift numera. Sitter på skolan idag, samma sak igår, och tentapluggar. Läser, antecknar, svarar på instuderingsfrågor och gamla tentor. Det tar sig, tror och hoppas jag, det vet jag ju inte föränn tentadagen är här men eftersom så känns det iallafall som att all information blir till kunskap hos mig.. Blir nog eventuellt att sitta imorgon också, fast antagligen hemma då jag vill ha koll på Albin under dagen om det skjuts raketer. Tänkte gå ut på dagen på långpromis och förhoppningsvis höra lite smällar på längre håll detta år igen, förra året hade vi den turen. Jag säger turen för att så länge de är på långt håll så anser jag att det blir bra träning för Albin.. Vi har inte träffat på dem på nära håll och har inga planer på det men man vet ju aldrig. Vill ju inte att han ska bli rädd! Måste komma ihåg att ta mig till bolaget idag samt att vi ska och handla maten till morgondagens middag. Menyn är inte klar ännu men blir nog 3 rätters i varje fall. Mmm..

Har suttit och plitat lite på en slags årskrönika också, den kommer upp imorgon. Hittat en lista på Kenzas blogg samt att jag själv gjort lite punkter och mål. Svårt att komma ihåg och få med allt "det viktiga" från 1 års tid, mycket man tyvärr glömmer bort.. Men alltid roligt att ha med en del också, har faktiskt då och då backat tillbaka till de gamla listorna och inläggen för att få minnas tillbaka.

Nu ska jag skriva vidare om inlärningsteorier, lärande och alla möjliga gubbar som kommit fram till mycket säkert väldigt viktiga saker;b

Linda
2009-12-30 @ 11:15:04
URL: http://banton.blogg.se/

Jag är så glad att du finns!!

Jag sa det igår också.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0