Min tisdag

Nu vill jag sätta igång Carrera! Som tur så är det bara några dagar kvar tills jag hade tänkt att börja, nu har vi lett henne alldeles för länge.. Inte så kul att knalla runt i ridhuset 2 ggr 30 minuter varje dag. Men snart snart snart! Däremot lär det ju inte direkt vara "säkerthet i ridhuset" de första gångerna.. Hrm :S
Imorgon är det mer plugg som gäller, idag var det en bra pluggddag (!) kändes som att jag fick lite mer grepp om vad vi ska göra egentligen;b Imorgon mer skrivande och läsande efter en morgon i stallet. Hoppas på skönt väder då det är superhärligt att avbryta pluggandet och sticka ut på promenad med Albin! + Att jag ska på Core senare, hoppas det går lika bra som idag!
Tobias
2009-01-27 @ 23:27:59
URL: http://perspektiw.blogg.se/

På fredag skall jag köpa gymkort på sportsclub, då får vi ta och gå tillsammans ibland! :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0