Känner mig duktig :)

Har bytt sängkläder, tvättat vår ytterdörr samt sovrumsfönstrena samt hunnit tvätta bort de gamla sängkläderna. Vilken skön dag! Dessutom har jag & Abbe hunnit vara och föra bilen till verkstaden imorse innan vi cyklade iväg för ett lydnadspass + lite agilityträning, detta innan 8.00 på morgonen:b Albin var då nöjd med att träna så tidigt också. Efter passet cyklade vi hem och började med städningen mm.
Ikväll ska jag, Jenny och Abbe ner till hästarna på betet och när det är så fint väder så tänkte vi ta årets första riktiga dopp. Skönt att få svalka av sig lite efter dagen! :)

Denna vecka är Johns sista vecka innan semestern, så fort de blir klara för veckan ska vi fara mot stugan. Ihelg är det 3000 plantor som ska ner i backen, Pjuh! Hoppas det blåser riktigt mycket då det annars är sjukt mycket mygg där. Lite släktingar som samlas i bushen, förhoppningsvis blir det trevligt. Ska iallafall bli grymt skönt att få komma iväg lite igen, länge sedan vi var i Muonio nu. Får se om vi stannar lite längre, vet ej om vi har så mycket att göra här hemma nästa vecka..

Min snuttenalle ♥ Stackarn så han har blivit runtsläpad..
Han har hittills fått sitta vid fönstret men nu måste jag hitta
en bättre plats då han samlar på sig så mycket damm.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0