God morgon!

Här är himlen vit/grå och det snöar ganska mycket, som tur är så ska jag plugga mestadelen av dagen + att vi ska rida ut i eftermiddag/kväll med Mickis! Kanske går det att rida mer nu om det kommer massor av snö? :D Jag har ångest över att min träningstisdag kommer bli förstörd nu några veckor framöver då jag ska rida ut vid den tiden istället. Måste hitta en annan dag! Men det kändes ju så skönt med mina tisdagar... Hrm.

Ska strax ut med Albin för en morgonrunda och efter det käka frukost innan jag ska begrava mig i boken kunskapens former. Vi har använt den 2-3 gånger nu till olika uppgifter mm. och för varje gång man läser den tar man den till sig på ett annat sätt. Men det borde ju resultera i en djupare kunskap för hela boken va? Nåja, behövs frukost och motion för att jag ska orka koncentrera mig iallafall!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0