Inte nu!

Vaknade imorse 05.30 till storm och stora snöflingor. Huuu! Inte vad man är sugen på den 28onde maj, men man har ju valt fel landsände:p Som tur är har Abbe sin overall, den var perffa även igår när det regnade. :D Tack mamma igen!♥

Jag håller på att preppa mig med medicin, har fått ont i halsen & näsan, men tänker bekämpa det då jag inte ska bli sjuk nu när man äntligen kommer iväg till umeå! Ska iallafall borsta Albin, klä på mig ordentligt innan vi far ut på morgonrundan. Längtar till frukosten efter det, superhungrig av någon anledning! Tyvärr så tror jag inte att frukostutbudet är det bästa här idag.. :S Efter allt detta ska jag till stallet 1-2 timmar. Det är skönt att ha sin hobby och jag trivs med den men ibland är det skönt med en långhelg ledig. :)

Kram!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0