Fredag och nervositet

Rast på praktiken, sista dagen idag. Tråkigt! Hade lugnt kunnat hoppa in och börja arbeta här på en gång. Trivts som fisken i vattnet och det är jag verkligen glad över då jag kan tänka mig att det finns platser som jag inte skulle ha gjort det på. Malin (som jag delat praktikplatsen med) och jag har hunnit med mycket och lärt oss ännu mer. På måndag far vi till Luleå och LTU igen, bara 2 dagar denna gång. Torsdag fm. far jag och John till Umeå över helgen. Blir riktigt mycket bilåkande alltså:S Inte lika kul..

Ser framemot helgen och speciellt frunchen med min syster och Amanda imorgon. Mmm.. Alltid sugen på fika! ;) Vi borde dessutom få svar på alla examinationsuppgifter (tentor) från förra kursen idag. Jag har klarat 2 av 3 och jag håller tummarna hårdare än någonsin för att jag ska ha klarat den sista också. Omtentamen lockar verkligen inte alls, andrig och speciellt inte nu. Tentan i januari börjar närma sig och den känns nog skrämmande.. Som tur är fick vi Kirunabor göra den här i Kiruna.

Nu ska jag ta mig till fikarummet. Ha det bra allihopa!

anonym
2009-12-05 @ 01:47:07

"same shit as allways"- det stavas always, btw ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0