Paus i läsandet och skrivandet

PERSONLIGHET JAG ÄR:
Blyg: Om det är riktigt mycket (nytt) folk..
Smart: Ibland så finns det ljusa stunder;b
Långsam: Skulle inte vilja påstå det
Stressad: Haha, oftast tyvärr..
Tålmodig: Ganska
Positiv: Jag försöker då vara det iallafall!
Rolig: Kanske? Nej? Ja? Det måste ni fråga mina vänner om..
Ansvarsfull: Ja, enligt mig själv.

(VÄNSKAP) JAG HAR:

Förlorat en bästa vän: Ja
Sagt att jag älskar en kompis: Många gånger!
Sovit med en killkompis: Ja
Sovit med en tjejkompis: Det också! :)
En kompis som vet allt: Allt är ett stort ord här. Tror inget vet ALLT men ett par vet mycket.

(KÄRLEK) JAG HAR:
Blivit sårad: Flera gånger
Haft stadigt förhållande: Jag har det nu
Krossat någons hjärta: Det tror jag..
Sagt att jag älskar någon och menat det: Absolut!
Sagt att jag älskar någon och ljugit: Nej

FAVORIT:

Låt just nu: Tycker om så många. Sean Kingstons - Face drop är bra!
Pryl: Hemskt kanske men min kalender är min bästa vän ibland!
Film: Pearl Harbor, 10 orsaker att hata dig, Armageddon är fin...
Bok: Stieg Larsson triologin..
Lärare i skolan: B-O är så snäll mot oss :)
Plats: I Johns famn
Frukt: De röda små lite mjöliga äpplena

(ÖVRIGT) JAG HAR:

Sytt: Ja
Opererat mig: Ja
Cyklat omkull: Så många gånger! 
Sjungit i duschen: Det också!
Hoppat bungyjump: Nej
Fobi för något: Hajar! + djupt och vatten var man inte ser botten pga. hajskräcken
Sett någon dö: Nej
Varit på begravning: Ja
Sagt att jag hatar någon:
Ja

LIVET:
Svart eller vitt: Svart
Rött eller blått: Rött
Skriva eller tala:
Tala
Vatten eller cola: Vatten!
Nagelbitare: Japp
Mobil eller mp3: Mobil
Lösgodis eller choklad:
Båda
Frukt eller grönsaker:
Frukt
Film eller serie:
Serier!
Festa eller softa: Både och, beror alldeles på stund..
Sommar eller vinter: Sommar (Och ja, jag vet att jag bor i fel stad då)
Fredag eller lördag: Lördag
Ljus eller lampa: Ljus
Övervikt eller undernärd: "En kvinna utan mage är som en säng utan kudde"
Kärlek eller vänskap: Båda är så viktiga ju!
Bio eller hemmakväll: Hemma

HAR DU:
Snattat mer än 3 ggr: Nej
Tagit pengar av dina föräldrar: Nej
Gjort illa dig själv med flit för att få ha snygga plåster: Nej
Tyckt att en lärare är het: Ja
Tagit nakenbilder: Nej
Kysst någon:
Ja
Skänkt pengar till behövande, hur mkt: Småpengar i donationsburkar, mindre summor till olika ändamål osv.
Hjälpt någon som har druckit: Att jag har!

BRUKAR DU:

Skolka: När jag gick i gymnasiet så hände det nog någon gång
Kolla på sexprogram, vilka: Fråga Olle?
Lyssna på samma låt 36645 ggr: Nja, brukar variera..
Sminka dig mycket: Lite på vardagarna, mer till fest.
Spela extra hög musik för att störa andra: Nej, varför skulle man?
Lyssna på hiphop: Japp

VÄLJ:
Dator eller tv: Dator
Kompisar eller flick/pojkvän: Båda!
Falukorv eller grillkorv:
Falukorv

HUR:

Bra är du i skolan på en skala 1-10: Har alltid klarat mig med huffsade betyg iallafall..
Flirtar du: Med John
Många ggr har du färgat håret: Många
Dricker du te (mjölk, socker): Med mjölk när jag dricker. Helst kaffe!
Länge sover du på natten: Mycket olika. Ibland blåser jag på till 11-11.30 tiden men oftast kliver jag upp innan 9.00

VEM:

Av dina föräldrar gillar du mest: Båda lika mycket!
Köper dina underkläder: Jag själv
Tog på dig sist : John
Tyckte du synd om senast: En elev i skolan..
Fick du en kram av senast: Malin, eller jag gav henne en kram.
Är din idol: Mamma! ♥




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0