Snart är denna dag slut!

Jahapp, vad ska man säga om denna lördag då? Jag har önskat sen jag vaknade att den bara ska rusa förbi så man kan gå och sova igen och vakna till en förhoppningsvis bättre dag imorgon. Middagen var otroligt rolig igår, men det spårade ganska tidigt och allt liknade en såndär film som ska illustrera galna svenska midsommaraftonar osv. Pjuh, vi åkte redan vid 21 och jag kan bara tänka mig hur allt slutade..

Somnade vid 21.30 och vaknade 08.17 imorse med en hemsk huvudvärk och sådant gräsligt illamående så jag visste inte vart jag skulle ta vägen. För 1-2 timmar sedan började dock det mesta släppa, mår bara lite illa nu och huvudet lätt mosigt. Tror detta är en reaktion av min kropp på de tuffa veckor som varit och pressen som släppte i torsdags. Hoppas allt är som vanligt imorgon. Jag och John har iallafall varit och hälsa på Malin, Nicke & Loke samt varit ute med Albin. Mina middagsplaner på mozzarella och bacon fyllda lövbitar gick åt skogen men kanske tar mig tiden och göra dem imorgon. Grymt goda! Har lite litteratur att läsa inför dagarna i Luleå samt skriva ner en liten pack-lista på det som måste med. Träningssugen är jag cokså då torsdagens träning blev struken då jag redan då mådde illa och hade migrän. Blä. Tur att det är någa veckor tills nästa tentaperiod..! Dessvärre är det dags för salstenta då, vilket jag verkligen inte klarar av. Får panikångest så det heter duga. Måste kanske få lite hjälp med det där om man ska klara 3,5 år med sådant? Fast snart är det ju bara 3 år kvar! Tiden rusar..

Jag och Greus har planer på att se skräckfilm ikväll
, vi får se hur det blir. Båda kommer nog vara livrädda iallafall och jag var tvungen att checka med John om det var ok så fort det kom på tal.  Har varit några nätter då jag legat fastklibbat vid honom men inte vågat rulla längre bort för att jag varit så rädd. Hihi. Men det ger ju ett sådant rus att få se såna filmer! Ikväll blir det isåfall den omtalade Paranormal Activity: Evidence of a Haunting. Har hört att den ska vara riktigt läskig. Säkert pga. att den är gjort för att verkligen kännas som en home-movie med The Blairwitch Project känslan.. Huga!


Screenshot från filmen..


Vårt hjärtegull såg ut att ha gett upp någon eftermiddag i veckan
då jag satt och pluggade som vanligt. Raringen♥

Linda
2009-11-01 @ 09:04:45
URL: http://banton.blogg.se/

Guuu...jag vill komma och träffa på LTU.

Jag vill inte alls befinna mig där jag är.

Jag vill vara med på alla föreläsningar och ha roliga diskussioner.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0