Strax ner mot pållarna och hårt arbete

En skål müsli fick jag iallafall i mig till frukost. 7 timmars arbete i stallet framför mig så det var verkligen nödvändigt. Idag fick John ta morgonpromenaden med Albin och i och med det fick jag iallafall sova till 05-15 istället för 30-40 minuter mindre. Bra att vara två! Efter stallet ska jag och Albin träffa Emma & Voodoo, det ska bli kul. Hundarna kommer nog röja som tokar ute i snön! :) Ikväll var det middagen också. Vilken dag, måste nog försöka ta en stödvila på eftermiddagen? Ha det bra!


T.o.m. hästarna brukar se ut såhär riktigt tidigt på morgonen;b

Tobias - Mitt liv genom en kameralins
2009-10-30 @ 10:46:50
URL: http://perspektiw.blogg.se/

sv. tack för länken vännen! :D Haha verkligen, jag hade blivit psykisk instabil efter alal blixtrar i ansiktet ;) hehe




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0