Lördags uppdatering, lugn helg

Jag gick ett till spår med Albin idag. Vid upptaget hade han fullt upp att skälla på någon maskin på åkern bredvid men så fort jag hjälpt honom lite in på spåret så gick det super. La in en lätt vinkel också, spåret var lite kortare idag och Albin ville inte riktigt busa när han hittade leksakerna då han ville ha koll på "mördar-maskinen". Haha, vakthunden! Han har ju inte haft någon spökålder som var något speciellt så kanske det kommer pö om pö eftersom istället?

John är än kvar i bastun, jag var in en snabbis. Ville inte basta ordentligt då kroppen inte känns kry. Jag håller verkligen tummarna för att det inte ska bli värre till Luleå. Hemskt att sitta och hosta på föreläsingarna när alla redan är livrädda för svininfluensan!

Igår skrev jag klart en av grejer som jag hade som mål så ikväll/inatt tänkte jag fixa 1-2 till. Den sista som borde blir klar innan tisdagens lektion i Luleå får jag fixa på söndag eller måndag kväll. Sista examensuppgiften till den kurs vi avslutar nu tar jag tors-söndag efter Luleå. Kan inte lägga allt samtidigt då det isåfall kör ihop sig helt för mig. Men "allt löser sig!" Det verkade ha blivit mitt nya mantra/motto, det och så "Det klarar jag/du/vi!"




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0