v.35 och veckans planer än så länge..

Ser ut att bli en fullspeckad vecka som vanligt, men det är väl det som gör så att jag trivs! Helgen med J & E + John ser jag verkligen framemot samt LTU-dagarna som betyder att vi får sällskapa med klassen igen och påbörja vår tredje (!!) termin av utbildningen.. Jag har faktiskt saknat de fina människorna jag läser med och alla skratt vi har fått!

Måndag - Sköta E-mail, lunchspinning, ridkurs, Amandas ridkurs samt ev. handla lite. Packa det lilla som ska med.
Tisdag - Morgontåget till Luleå och LTU
Onsdag -
Eftermiddagståget hemåt igen..
Torsdag - Färgningstid hos frissan, packa upp och packa om, start för agilitykursen som jag ska vara hjälpledare på.
Fredag - Sköta E-mail, handla med Emma inför helgen och sedan brassa mot helgens äventyr.
Lördag - Mysa i byn! + 5 höghöjdbanor som vi ska försöka besegra. Sist klarade jag 3 st. ;b höh.. God middag som vi ser framemot. Mums!
Söndag - Njuta av lugnet! Lägga lite spår troligtvis. Sedan hemåt igen..




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0