Fredag!

Ruskigt kallt här hela dagen, närmare -30.. Förmiddagen i stallet med Carrera och kompaniet och eftermiddagen hos mamma&pappa med grabbarna och systers halva familj. Underbar fredag, speciellt med tanke på att jag inte pluggat alls plus att jag får min första lördagssovmorgon utan plugg på länge! :D Tack alla för allt.

Vid 18-tiden for vi med grabbarna ut på stan för att se på inhoppningen av Snöfestivalen, skidor, bräda och skoter men det var alldeles för kallt för att något skulle fungera typ. En flopp ikväll, förhoppningsvis bättre imorgon..


Tagen på bar gärning på G ut från boxen.. ;b

2 pållar var det i hagarna idag i kylan när jag for, Carrera & Jojje.. 1-1½ timma bara men ändå något. Speciellt för Carrera som endast leds 25 minuter per dag just nu. (fortfarande)

Manne och Jenny


Supersnabbasöta Cia och jag hemma hos mamma & pappa




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0