Pluggpaus - som blev längre än det var planerat

Tog en lista från Blondinbellas blogg som tidsfördriv i pluggpauserna!

Namn
: Hanna S.. Virkkunen

Kallas för: Älskling av John och "Kakan" som intern grej av mina vänner..

Stjärntecken: Oxen

Höger eller vänsterhänt: Högerhänt men ser nog ut som tvärtom ibland?

Piercingar: 5 hål i öronen

Tatueringar: Vågar inte!

Längd: 1.70 kanske?

Skostorlek: 39-40

Hårfärg: Blond

Fräknar: Tror inte det? Kanske några små stackare som kommer på sommarn..

Motto: "Run through life like a ragging giraffe and fear nothing else but low fences" (Min engelskalärare i Bournemouth sommaren 2004)

Kär? Ja

Önskar du att du bodde någon annanstans? Ibland ofta ibland mer sällan.. Mina känslor för Kiruna kan nog bäst beskrivas som en hatkärlek!

Tycker du att du är attraktiv? Finns mycket man skulle vilja ändra på.

Dricker du? Vitt vin och Baja Päron är favoriter.

Röker du? På fest

Vilket schampo använder du? L'Oreal Vitamino color schampo

Vilken parfym använder du? Dior - Addict är en favorit sedan länge!

Vad är du rädd för? Hajar och prov i större salar.

Gillar du att tvätta? Ja

Gillar du berg- och dalbanor? Absolut!

Senaste…

Filmen du hyrde? Wallander - Kuriren tror jag att det var?

Filmen du köpte? Oj, kommer inte ihåg.

Låten du hörde: Calle Kristiansson - Walking in Memphis

Låten du laddade ner? Hej Spotify!

Personen du ringde? Älsklingen

Personen som ringde dig? Mamma

TV-program du såg? Vänner

Person du tänkte på? En vän.

Favorit…

Låt: Just nu är Bad Romance den som går mest hemma.

Sak att göra: Vara ute eller fika med vänner!

Sport: Ridning och gruppträning

Dryck: Vatten!

Kläder: Leggings och tunika

Film: Twilight just nu.

Bil: Volvon ;)

Serie: Grey´s!

Har du någonsin…

Gråtit över en pojke? Ja

Gråtit över en flicka? Ja, fast inte på samma sätt kanske.

Ljugit för någon? Ja

Varit i slagsmål? Mja

Blivit arresterad? Nej

Träffat någon från internet IRL? Ja

Antal…

Gånger du varit kär? Sån kärlek jag känner för John har jag aldrig känt förut. 

Gånger ditt hjärta brustit? Så här i efterhand, inga.

Hjärtan brustet på grund av dig? Fråga dem..

Tjejer du kysst? Haha, har ett minne av en från en fest;b

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Många!

Gånger ditt namn varit med i tidningen? Ett par tror jag.

Senaste…

Boken du läste? 14 år till salu - Caroline Engvall (förutom studentlitteratur!)

Personen du fick e-mail av? Bibliotikarie från LTU

Personen du fick brev av? Det var länge sedan, Emma kanske?

Personen du fick sms av? Lisa

Gången hela din familj åt middag tillsammans? Julafton

Saken du köpte? Kanebos mascara "38 grader" igår

Vad har du gjort idag? Pluggat och varit ut med Albin

Brukar du svära mycket? Nej, enligt mig själv iallafall.

När stiger du upp på morgonen? Kring 6 när jag ska plugga, annars 7-8 om det inte är långledigt.

Vad har du på dig? Jeansleggins, linne, tröja, skor, förlovningringen och en klocka.

Vad ska du göra ikväll? Sköta om Carrera och baka tårta inför imorgon.

Vad är du allergisk mot? Sulfa (medicin)

Var har du ont? Just nu ingenstans

Använder du hårspray? Ja

Kan du stå på händer? Nej

Håkan Hellström eller The Ark? Håkan!

Salt eller socker? Socker

Gillar du ketchup? Till vissa maträtter

Är du glad nu? Ja

Var du glad igår? Ja

Vad dansar du till? Lady Gaga

Stockholm är… ? En härlig stad

Göteborg är… ? Något jag hade bheövt besöka

Kan du sjunga? Inte vackert

Spaghetti eller makaroner? Makkisar

Land du vill besöka? Thailand!

Linda
2010-01-06 @ 09:23:14
URL: http://banton.blogg.se/

Feströker du?? Det kunde jag aldrig tro.

Det var många detaljer, men i stort tror jag att jag ändå vet en hel del om dig.

Just för att du är en sån öppen och fin person.

Tobias - Mitt liv genom en kameralins
2010-01-11 @ 02:56:33
URL: http://perspektiw.blogg.se/

Jag gillar sådana här listor. Såg även att Caroline Engvall som skrev boken 14 år till salu är hon som har intervjuvat mig och fixat med repotaget för veckorevyn :D



När skall vi hitta på något? :)



kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0