På plats i Muonio

Liknande som den på bilden har jag suttit och pysslat med under kvällen med min kusin + våra mammor här i Muonio. På lördag gäller det, då ska kusinen och hennes karl gifta sig. Mysigt! Men vilket pyssel med dekorationerna..

Jag, min systerdotter Amanda och Albin körde hit under eftermiddagen. Johns plan var att komma hit med motorcykel imorgon (onsdag) men vi får se vilken dag eller om han kan komma överhuvudtaget. Man kan ju undra när det ska sluta hända saker kring oss och våra familjer. Ikväll var tankarna hos min kära svärmor.. Förhoppningsvis är hon på rätt plats hos de rätta människorna så det blir bra nu! Men än är det inte över.

Linda
2010-08-03 @ 08:27:20
URL: http://banton.blogg.se/

Åh vad skoj!



Och vet du...CSN godkände min ansökan, så jag är tillbaka när terminen börjar!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0