Slöar..

Slödag, jajjamensan.. Varit ut i regnet och knallat på ordentligt med Abbe i 50 minuter och sedan legat resten av dagn i soffan med datorn. Skulle behöva packa, fixa och dona men får inget gjort. Snart är John också hemma efter en flitig dag.. Näe efter detta inlägg får jag sätta igång. Haha!

Kommande helgen innehåller både sommarfest med mina underbara vänner från flera år tillbaka samt min fina gudsons dop på lördag. Tror att helgen kommer bli toppen.. Fast innan det ska vi ner till Umeå också! :) Ojoj vad jag känner mig laddad inför allt. Denna vår/sommar har varit så toppen hittills!


Lite ny inredning till lägenheten..

Linda
2010-07-21 @ 13:23:25
URL: http://banton.blogg.se/

Jag har spanat in lite grejer från Jotex som jag funderar på att beställa.

Jag kommer även att börja plugga med er igen till hösten. Men jag är ringrostig. Vilken kurs är det som börjar den 30/8, vet du? Jag vill kika på litteraturlistan.

Emma
2010-07-21 @ 16:48:13
URL: http://notfrombrighton.blogg.se/

I like the fönsterlääämp ^^




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0