Många tankar och funderingar..

Jag har bestämt mig för att anmäla mig till både nästa veckas kvällsläger samt till v.32. Alltså fyra dagar med 1 timmas ridpass på klubbisarna. Det känns så otroligt skönt att få rida!

På lördag ska jag ha min sista heldags stalljour för iallafall 2010 då jag har tänkt att inte ha skåp till hösten. Stallet har verkligen legat i en down-period för mig vårterminen och fast ridningen är superrolig och givande så känner jag att jag hade behövt en egen häst för att börja satsa mer tid på stallet. Förtillfället rider jag ju bara 1 ggn/vecka på ridkursen och det ger mig inte så mycket som min kropp skulle behöva.. E-mail rider endast Helene och oavsett hur roligt det är att få följa deras utveckling så ger det ju inte mig fysisk träning. Stallet har alltid svalt mycket tid men då har det kännts värt det, nu frågar jag mig om det gör det något mer?

Dags för att laga ihop middag så maten hinner smälta innan kvällens trimning :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0