v.25

Nu har tiden verkligen gått snabbt, det är ju midsommarafton imorgon! Ojoj.. Jag började mitt 4-veckors sommarvikariat i måndags och det går bara bra. Arbetskollegan och jag kommer nog fördriva dessa veckor bra även om det stundvis även kommer att vara lugnare mitt i semesterperioden. Har även denna vecka ridit 3 av 4 gånger av kvällslägret dock pållen Ibis denna gång. Jisses vad mitt säte och ben har fått arbeta! Ibis har inget naturligt "go" vill jag påstå. Men så snäll och trevlig att rida ändå.

Vi fick dessutom igår veta att pigan är dräktig!♥ Bättre midsommarpresent hade jag nog inte kunnat få. Fastän jag inte är ägaren så har jag ju skött henne i 9 år vilket gör så att man känner sådana känslor som antagligen är svåra att förstå för andra som inte varit i samma sits.. Oj vad jag saknar henne, måste verkligen ta mig ner och hälsa på henne i sommar.

Emma
2010-06-24 @ 16:45:48
URL: http://notfrombrighton.blogg.se/

Men gud vad roligt! ^^ Vill du roadtrippa ner till "södern", dvs. Morjärv, så ställer jag upp. Om du vill ha sälle vill säga :P

Linda
2010-06-28 @ 08:26:27
URL: http://banton.blogg.se/

Vad kul med en hästbebis.

Vad skoj att rida överhuvudtaget.

Guuu, så jag längtar efter hästarna och ridningen.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0