Körigt..

Det är lite körigt just nu, jobbar typ hela tiden och resten tränar jag och Abbe kan man nästan säga. Jag hinner inte så mycket till gymmet, 1 gång/vecka om jag har tur 2. Stallet missar jag pga. kurser eller jobb, det positiva är att Abbe och jag är grymma både i viltspår och agility:)

Vi har anmält oss till anlagsprovet 11-12/6 och håller nu tummarna för att vi inte ska bli bortlottade. (om det är för många anmälda) Agility blir inga riktiga/officiella tävlingar ännu förutom en träningstävling med både Kiruna- och Gällivareekipage. Finns en officiell tävling i Gällivare i juli som vi är sugna på men den är ju typiskt nog på Kiruna festivalen helgen.. Typiskt! Annars hade jag nog anmält oss till hoppklassen iallafall.

Nu ska vi ut och motionera innan jag ska och arbeta 9-18 igen. Ha det bra!

Anonym
2010-05-28 @ 19:32:59

Vi ses på bröllopet i sommar iaf!Kram syster yster




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0