Lycka!

Jag är så lycklig just nu. Har hört av flera att det strålar om mig och det känns verkligen så. Även fast det är riktigt mycket med massor av jobb + heltidsstudier just nu så är jag ändå glad. Ibland surar jag till as usual men det släpper fort och då är jag lika glad idag. Varför är det så här? Jag har ingen aning men jag är glad över det också, lycklig lycklig lycklig.. Allt är inte perfekt och jag tror mitt liv ser precis ut som för 6 månader sedan (i princip) men jag ser på det annorlunda. Jag vill ta mig framåt, få ut ännu mer av varje dag.

Idag har jag hunnit vara ut och promenera (dagens träning), veckohandlat snabbt på Coop, pluggat på ganska bra och sedan även bokat in en helg med fina fina Malin när vi åker söderut på äventyr. Vilken morot jag har där också, glad för det är jag också.

Man ska vara tacksam för det man har, man ska försöka se på allt från den ljusa sidan och även när det känns svårt leta efter det som varje sak lär oss. Det måste, måste, finnas något bra även i det eländigaste. Tro, hopp och kärlek. Det är verkligen så! Och jag tror inte på att det finns någon som inte har dessa tre inom sig.


Bild från google

Emma
2010-09-28 @ 20:58:17
URL: http://notfrombrighton.blogg.se/

Och jag blir glad av att läsa att du känner glädje och lycka ^^ Tack för att du finns.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0