3 veckor kvar till BF idag

Natten mot igår (tisdag) och tisdagen var riktigt jobbig. Natten rent av jävlig! Hemsk huvudvärk, illamående osv. Ringde rådgivningen under natten efter att inget släppte, var till läkarn på fm och MVC efter lunchen. Inte havandeskapsförgiftning som tur var utan spänningshuvudvärk som skapade allt det där. Jag mådde pyton. Fortfarande "öm" i huvudet och nu är det ta det lugnt som gäller. Mamma rastar Abbe mest hela tiden så jag endast behöver gå en sväng på dagen i lugn och ro. Tack mamma! ♥

Sitter och äter frukost i soffan framför Nyhetsmorgon och myser. Tänkte vakna till The voice imorse men jag var för trött. Efter två nätter med lite sömn + en av dessa med huvudvärken var jag minst sagt trött och glad över att äntligen kunna sova ordentligt!


Så länge lillen mår bra kan jag lugnt ta detta!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0