Kommande veckan innehåller bl.a:

- Bio med Ida, "Jag saknar dig" Jag gråter till tv-reklam nu för tiden, hur ska det gå på bion? Stackars Ida..

- Agilityträning på onsdag! Gick toppen sist så ska bli riktigt roligt!

- Frissatid på torsdag! :) Bara klippning dock.. Förutom att jag skulle nog avstå iallafall nu från färgning så är jag riktigt nöjd med färgen jag har på håret nu.

- Tandistid (fästa övre tandställingen igen)

- Fölvisning på lördag i Boden. Bara jag orkar sitta i bil så länge eftersom att det bara är över dagen? Får se om det blir av för oss, fastän jag absolut skulle vilja!

- John borta till fredag kväll så mycket att göra med Abbe själv höggravid..

- Vara förbi hos syster och titta babykläder samt hämta ett skötbord vi ska ha på tvättmaskinen i stor toan. (Japp, vi har en stor och en liten toa samt tvättmaskin i lägenheten, känns mycket välbehövligt just nu men även de kommande åren speciellt!)

Linda
2011-08-22 @ 11:46:32
URL: http://lindaekstroem.blogg.se/

SV; Var absolut värt att åka dit. Dom hade hur mycket kul som helst, var bra saker och billigt framför allt! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0