Lite tankar..

Jag känner mig gnällig och på "tyck synd om mig humör". Håller mig hemma. Huvudvärken kommer och går, som tur är så håller den sig på en normal nivå!

På dagen fram till 13-tiden var huvudvärken borta, så frissatiden och lunchen fick jag njuta av men sedan kom den när jag var hos tandis igen. Har haft besök av en barnmorske bekant som tyckte jag skulle ta alvedon för att släppa på spänningarna men det känns ju som att man vill avstå från allt man kan när man har den lilla där inne i magen.. Men alvedon är ju helt ok så lär bli det inför natten. Om detta fortsäter imorgon så rådde hon även mig att ringa till MVC och se om de vill ha in mig på kontroll igen eller avvakta. Bara det inte är havandeskapsförgiftning..
 
Vad skulle jag göra utan min underbara mor som hjälper till med Abbe, stöttar, ställer upp och älskar en oavsett vad? Om jag ens skulle kunna bli hälften så kärleksfull som hon när vårat lillhjärta kommer skulle jag vara glad. En förebild både som mamma, medmänniska, vuxen och i sin yrkes roll. Tack för att du finns underbara älskade mamma.. ♥

Imorgon kommer äntligen John hem också, kan ju vara så att huvudvärken kommer från en omedveten oro över att han inte är här och BF närmar sig? Oavsett ska det bli skönt att ha honom hemma. Att man fortfarande saknar sin älskade lika mycket efter så många år! Och tro mig, det är inte bara hormoner för det är så varje gång han är bortrest! Fast nu känns det så klart extra pissigt när formen är i en svacka..

Lite uppiggande bilder på foster i vecka 38:


Snart ska lillkrabban ut ♥




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0